مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-02اقتصادي

کارخانجات نسبت به ایجاد شیفت های کاری با یک سوم نیروها اقدام کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته باید کارخانجات استان نیز همچون ادارات و شرکت های دولتی، نسبت به نوبت کاری و ایجاد شیفت های کاری با یک سوم نیروهای خود اقدام کنند.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته باید کارخانجات استان نیز همچون ادارات و شرکت های دولتی، نسبت به نوبت کاری و ایجاد شیفت های کاری با یک سوم نیروهای خود اقدام کنند.

آرش فرزام صفت امروز در کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مدیریت و مبارزه با کرونای استان که با حضور شماری از مدیران کل و نمایندگان دستگاه های نظارتی برگزار شد؛ اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی برخی واحدها جهت تغییر خط تولید و دریافت مجوزهای لازم، مقرر شد صدور مجوزهای مورد نیاز تولید محصولات ضدعفونی کننده و ماسک، پس از انجام بازدید مشترک توسط سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی استان ظرف 48ساعت آینده صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مجوز مربوطه منوط به توزیع تولیدات تا سقف 80 درصد کل تولید در استان گیلان است، تصریح کرد: باید میزان تولید هر یک از شرکت های تولید کننده مواد ضد عفونی و ماسک بر اساس ظرفیت واقعی آنها از سوی سازمان صمت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی 48ساعت آینده مشخص و به کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات نسبت به ایجاد شیفت های کاری با یک سوم نیروها اقدام کنند

کارخانجات نسبت به ایجاد شیفت های کاری با یک سوم نیروها اقدام کنند